woensdag 31 augustus 2016

Klaar voor de Beurs + Beurs Aktie

Vanaf morgen beginnen de Knotsgekke kaartendagen in Den Bosch in de Brabanthallen.
Ook ik ben er bij en mij kan je vinden bij Kraam 137.
Ik breng mijn Retired producten mee en mocht je ook naar de beurs gaan kom dan even kijken of er nog iets leuks tussen zit voor je.

En als je toe bent aan een Workshopje dan kan je tegen een kleine vergoeding van 1,00 euro deze kaart maken bij ons.
Hierbij maken wij gebruik van de nieuwe producten uit de najaars Catalogus dus je kan ze meteen uit proberen.
Uiteraard heb ik leuke voorbeelden en een paar producten uit de Najaars Catalogus mee zodat je deze ook in het echt kan bewonderen.





Beurs Aktie


En bij een Beurs hoort natuurlijk een leuke Aktie. En dit is wat ik bedacht heb.
Tijdens de Beursdagen geef ik 10% korting op alle Bundles in zowel de Annual als de Najaars Catalogus.
Dus zie je iets leuks  in de Catalogus staan geef je bestelling dan door of op de beurs of via de mail op m.zwackhalen@planet.nl.
Deze Aktie eindigt op zondag. Daarna gelden weer de normale prijzen in de Catalogus.


Wie weet tot op de beurs. :)



Groetjes Rosalien




Geen opmerkingen: