vrijdag 30 september 2016

Koffie en Kaart




Aankomende woensdag 5 Oktober is er weer een Koffie en Kaart ochtend.
Deze keer is het Thema Kerst.

Op woensdag 19 Oktober is de volgende Koffie en Kaart ochtend die in het Thema Halloween zal staan.

Beide Koffie en Kaart ochtenden beginnen s' morgens om 10:00 uur en duren tot ongeveer  11:30 uur.
De kosten voor deze ochtend bedragen 3,50 euro.

Ook een keer zin om te komen? Geef je dan op door mij een mailtje te sturen naar m.zwackhalen@planet.nl


Volgende week  ga ik ook een paar Workshops inplannen dus hou mijn Blog/Facebook Pagina in de gaten. ;)


Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Jammer dat het niet een week later is. Anders was ik er bij

Rosalien Zwackhalen zei

Zal ik een extra ochtend inplannen Yvon? :)