donderdag 1 september 2016

Najaars Catalogus is Online

Zoals jullie al weten sta ik de komende 3 dagen op de beurs dus veel tijd om mijn blog bij te werken is er niet. Vandaar dat ik dit bericht inplan en dus later mijn blog bijwerk.

We hebben er even op moeten wachten maar vandaag is dan eindelijk de Najaars Catalogus  online.
Jippie!! Hij is zo leuk. Overtuig jezelf!
Je kan hem hier online bekijken.


http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2016%20Holiday%20Catalog/Holiday16_en-UK.pdf


Heb je liever de papieren versie? Stuur mij dan een mailtje op m.zwackhalen@planet.nl en dan zorg ik dat er één jou kant op komt.







Van 1 tot 21 September heeft Stampin Up speciale aanbiedingen.
3 Weken lang zullen er elke week leuke aanbiedingen zijn.
Voor deze week is dat :




Deze aanbieding is geldig tot 7 September.


Weten jullie nog de set Thoughtful Banches die afgelopen maand verkrijgbaar was?
Er zijn nog sets/stempels/dies op voorraad en Stampin Up heeft belsoten om deze nog even door te laten lopen tot de voorraad op is en dan komen ze dus echt niet meer terug in het assortiment.
Mocht deze set nog op je verlanglijst staan wacht dan niet te lang met bestellen voordat je straks mis grijpt.









De volgende verzamelbestelling is zondag 4 September.
Als er iets is wat ik mee moet bestellen laat het mij dan uiterlijk zondag 4 September weten.


Voor nu een fijne dag en wie weet tot ziens op de beurs. ;)



Groetjes Rosalien



Geen opmerkingen: