dinsdag 27 december 2016

Have a Magical Christmas

Het is even stil geweest hier.
Wij zijn druk bezig geweest om nieuwe meubels te zoeken en we zijn eindelijk geslaagd.
De meubels en raamdecoratie zijn besteld.
Het enige wat nog ontbreekt is een tv meubel en kleine tafeltjes en als alles staat kunnen we kijken voor verlichting en het afmaken met de laatste kleine dingen om het aan te kleden.
Heerlijk!!

En nu heb ik eindelijk tijd om even te gaan zitten en jullie mijn laatste projectjes te laten zien. ;)

Deze keer heb ik een stempelset gebruikt waarbij je niet meteen aan denkt om deze als Kerstkaart te gaan gebruiken. En dat ook nog eens in de niet traditionele kerstkleuren. :)
De set heet Fairy Celebration en voor de kaarten heb ik de In Color kleuren van 2016 - 2018 gebruikt.
Ik heb een gedeelte van een tekst  "Have a Magical" uit deze stempelset gebruikt en aangevuld met "Christmas " uit een andere set.





De afbeeldingen zijn ingekleurd met de Blenderpen.
De bovenkant van de kaart heb ik geponst met de Scallop Tag Topper pons en de onderkant met de Decorative Label pons.
Zo krijg je een kamerscherm idee en kan je de kaart leuk ergens neer zetten.

Ik vond  nog kleine kerstbelletjes in mijn voorraad die mooi bij de In Color kleuren passen. Deze heb ik met Bakers Twine en Burlap Ribbon aan de kaart bevestigd.
Deze kaartjes zijn meegegaan met de nieuwe Seizoen' s Catalogus en SAB Flyer naar de klanten.  :)



Wil jij ook graag de Catalogus ontvangen laat het mij weten door een mailtje te sturen naar m.zwackhalen@planet.nl . Dan zorg ik dat hij zo snel mogelijk jou kant op komt.



Een fijne dag en tot snel weer.



Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: