zondag 25 december 2016

Merry Wishes

Bij deze wens ik iedereen nog eens hele fijne Feestdagen. :)
Geniet van elkaar en maak er een mooie tijd van.


Zo tegen de  Kerst is het spits en moeten er nog de nodige kerstkaarten gemaakt worden.
Ik liep ook een beetje achter dus moest flink aan de bak. Ik heb daarom maar series gemaakt om de productie hoog te houden....hihi....



Ik wilde heel graag de stempelset  "Christmas Magic" gebruiken, dat blijft toch één van mijn favoriete sets die ook absoluut niet weg gaat. ;)
Het Designpapier wat ik gebruikt hebt op de basiskaart heet Warmth & Cheer.
De afbeeldingen zijn ingekleurd met de blenderpen en heb ik uit gestanst met de Stitched Shaped Framelits.
Ik heb hem zo uit gestanst dat de trein buiten de omtrek valt wat een erg leuk effect geeft.

Het was weer heel leuk om deze serie te maken. :)



Een fijne 1e Kerstdag. :)
Vandaag hebben wij het rustig met z'n tweeën maar morgen komen de kids en onze kleindochter. Dat wordt weer heel gezellig. ;)


Tot snel weer.



Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Margot zei

Leuk! Je hebt mij ook verrast met zo'n mooi kaart met trein! Fijne kerstdagen Rosalien!