zaterdag 18 februari 2017

Good Luck

Voor dit kaartje heb ik de stempel set Custom Tee gebruikt. ( een leuke mannelijke set waar ook bijpassende dies bij verkrijgbaar zijn )
De basis van de kaart is Pool Party.
Daar bovenop heb ik een stuk Cardstock in Basic Grey liggen die ik om de cm gerild heb zowel horizontaal als verticaal.
Op een stuk Whisper White heb ik een paar laagjes met de pijltjes gestempeld  voordat ik de tekst toevoegde. Daarna ben ik verder er omheen gaan stempelen met de pijltjes.
Voor de banners heb ik de kleuren Cucumber Crush en Calypso Coral gebruikt die ik op dezelfde manier gerild heb als het grijze cardstock.
Als laatste heb ik 3x de bloem uit Pool Party  geponst en de pijltjes op Pool Party gestempeld en deze uit geponst als hart van de bloem.
Daar bovenop heb ik een epoxy circle geplakt die ik in mijn voorraad tegen kwam.




Het leuke van deze kaart is dat het speels aan doet met die tekst tussen de pijltjes en het niet perfect hoeft te zijn.


Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. :)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: