dinsdag 21 februari 2017

Thinking of You

Helaas is van de week een familielid van een vriendin overleden.
Dit zijn van die kaartjes die je niet zo snel maakt en dus ook niet op voorraad heb liggen. Vandaar dat ik aan de slag ben gegaan om een rouwkaartje te maken.
Ik blijf  dit soort kaartjes lastig vinden om te maken maar ik denk dat het wel gelukt is.
Hiervoor heb ik de stempelsets High Tide en Feather Together gebruikt. De kaart heb ik bewust heel sober gehouden.
Ik heb gestempeld met Basic Black and Basic Grey. De randen om de afbeelding heen heb ik met de markers in dezelfde kleur gedaan.
Als laatste toevoeging heb ik er nog een paar rhinestones opgeplakt.






Een hele fijne dag en bedankt voor je bezoek aan mijn blog. ;)



Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Dora zei

Wel heel mooi gedaan. Prachtige uitstraling