maandag 14 augustus 2017

Het kleine kamertje...:)

Een tijdje terug heb ik een 3D kastje gekocht met een magneetplaat erin. Perfect om hier iets leuks mee te doen.
En om het kleine kamertje in huis ook gezellig te maken kwam ik op het idee om hem hiervoor te gebruiken. :)

De achtergrond is gemaakt met het "Fresh Floral Designpapier".
De foto's heb ik gemat op zwart designpapier ( retired ).
De doilies achter de foto's vindt je straks in de Herfst/Winter Catalogus die op 1 september in gaat.




Met het washi tape "Pick a Pattern" en het zwarte retired designpapier heb ik embellishments gemaakt en daarachter een magneetje geplakt.
Dit zorgt dat de foto's op hun plek blijven.



Ik vindt hem leuk geworden. :)



Creatieve groetjes,



Rosalien

1 opmerking:

Marjan zei

Inderdaad een heel leuk idee, Rosalien!