donderdag 31 augustus 2017

Musical Season

Hebben jullie de nieuwe Annual Catalogus al gezien?
En wat vinden jullie ervan?
Ik vindt hem helemaal super en vond het moeilijk kiezen welke sets ik nu als eerste wilde bestellen.
De Bundle "Musical Season" vind ik wel zo leuk dus die stond al bovenaan de lijst.
Het is dan ook niet gek dat ik van de week hiermee een Workshop gedaan heb.
Ik heb de dames een paar mogelijkheden laten zien hoe je hem kan gebruiken.

Dit kaartje hebben we gemaakt in combinatie met designpapier.
Een product waar ik ook helemaal weg van ben zijn de Foil Snowflakes. :)
Deze komen in een set van 24 en er zitten 12 gouden en 12 silver snowflakes in.


Het volgende kaartje hebben we in zwart/wit gemaakt in combinatie met het Merry Music Specialty Designer Series Paper.
Ik vindt dit wel iets hebben, zeker met de silver kleurige accenten op de kaart.





De dames hebben hard gewerkt om de krans zo mooi rond te krijgen. Hiervoor hebben we gebruik gemaakt van de Stamp a Majig.
Dat was best wel een ding voor hun om het onder de knie te krijgen. Maar het is ze gelukt. :)





Al met al vonden ze het super en de volgende afspraak is alweer gemaakt. :)


Wil jij net als zij met een groepje vriendinnen een Workshop doen?
Je mag mij altijd mailen of bellen en dan plannen we samen iets leuks in. ;)


Creatieve Groetjes,


Rosalien


1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

De set was mij nog niet echt opgevallen maar je hebt er prachtige kaarten mee gemaakt!!