donderdag 2 november 2017

Stampin Blends

Mag ik jullie voorstellen aan de Stampin Blends. :)
Eindelijk is het zover en hebben we weer alcohol markers in de collectie.
We hebben eerder alcohol markers in de collectie gehad maar die moesten we terug nemen omdat er problemen mee waren.
Gelukkig is er met de fabrikant gezocht naar een oplossing en hebben we nu een goed werkende marker die veel mooier kleurt en blend dan de vorige.




Ze kleuren super fijne en blenden heel mooi zoals je al in dit filmpje kan zien.
Dit zijn de kleuren die nu  uitgekomen zijn.
Ze komen in een setje van 2 ( een lichte en donkere kleur) maar kunnen ook los gekocht worden.


Gelijk met de Stampin Blends is er ook een stempelset en Project Kit uitgekomen. Deze kan je zowel los als in een Bundle kopen.
Dit zijn ze.




In deze Flyer vindt je alle informatie.


Wil je ze een keer uit proberen je bent altijd welkom en op woensdag 22 November geef ik een Workshop kerstkaarten maken waarin we met de Stampin Blends gaan kleuren.


Wil je een bestelling plaatsen dan verzorg ik die graag voor je en heb je vragen schroom niet om mij te mailen. Je kan mij bereiken op m.zwackhalen@planet.nl


Creatieve Groetjes,



Rosalien

Geen opmerkingen: