zondag 7 januari 2018

De eerste Challenge van 2018

Na een heerlijke vakantiepauze beginnen we vandaag bij de DCL weer met een nieuwe Challenge.
Deze keer staat hij in het teken van een sketch. Dat is weer even wennen want het is echt lang geleden dat we dat gedaan hebben.
Toen ik de sketch zag wist ik al welke set ik wilde gebruiken namelijk de "Hedgehugs" uit de Voorjaars Catalogus. Ik vind die egeltjes zo leuk en ze doen mij denken aan de tijd dat ik heel veel met cute stempels werkte. :)
Ik heb het designpapier Fresh Florals erbij gebruikt. Wat een heerlijk fris papier is dit en je krijgt dan ook spontaan zin in het voorjaar. :)




Er zijn weer super leuke voorbeelden van het designteam en onze gastdesigners te zien op onze Challenge blog. Laat je inspireren en vindt je het leuk doe dan gezellig mee met ons. ;)
Je vindt ons hier.



Creatieve Groetjes,


Rosalien

1 opmerking:

Mariken zei

Enige kaart, met dat schattige egeltje! Ik ga eens kijken om mee te doen, toffe sketch!